mari sama-sama mencari mardhotillah~http:/akunabiha.blogspot.com~

awak
si comel & si hensem tuh
mencari mardhotillah
online user
visitors




Assalamualaikum...
Alhamdulillah setelah lama jari ni gatal nak menghapdate blog akhirnya tercapai juga hasrat di hati..
tahun 2014 merupakan tahun luarbiasa..
jawatan penolong ketua pengawas sekali lagi disandang aku..
sungguh setiap keringat yang keluar untuk menaikkan nama pengawas bukan aku lakukan demi nama mahupun pujian ataupun mengejar jawatan, namun apa yang aku cari ialah kepuasan yang tidak pernah aku dapat setelah 5 tahun bergelar pengawas. 

Ya Allah ya robb.. 
izinkan aku
permudahakan urusan aku
berkatilah perjuangan aku
demi menaikkan kegemilangan pengawas SMA Maarif..
amin..

terima kasih juga buat KP lelaki dan perempuan
serta saudara PKP lelaki
dan adik-adik diatas kerjasama  anda..
kita sama-sama jadikan tahun ini tahun luar biasa dalam sejarah sekolah kita ye..
InsyaAllah..

 kem pengawas 2014
 ketua pengawas lelaki
 penolong ketua pengawas lelaki
 ketua pengawas perempuan
penolong ketua pengawas perempuan

sekian,
wallahualam

0 Comment(s)
Welcome here
Assalamualaikum,jemput la makan jejemput kat blog aku.. ;p
korang jenguk-jenguk la ye


gerenti menarik

usratiey fi jannati

keep being a 'anak manja' haha

my bubbly boo

sayang awak ketat-ketat

hotsetah

studysmart


cbox
FB TW
jangan nak mengutuk aku
letak url betul2
budi bahasa budaya kita
jangan sombong


wishlist
pergi mekah
note 2
najah bi taufiq
cameron highlands



LET'S CLICK!

like me??

peminat aku
stalker aku ler tu