mari sama-sama mencari mardhotillah~http:/akunabiha.blogspot.com~

awak
si comel & si hensem tuh
mencari mardhotillah
online user
visitors




Assalamualaikum korang..

setelah sekian lama barulah terasa nak menghapdate gambar-gambar raya tahun ni.. meriah memang meriah giler la.. dengan petang raya sibuk duk kerjakan 14 ekor ayam.. fuhh.. letihhh...

tapi best, atuk masak ayam sri langka.. memang mengancam sangaaatttt....

                                                   atuk sedang menyental ayam
                                                          sepupu sepapat ku
                                                   atuk, aku, mama, maksu
                                                       my family tapi tak cukup korum laa

                                                          dua pupu aku rasanya..

sekian,
wassalam

0 Comment(s)
Welcome here
Assalamualaikum,jemput la makan jejemput kat blog aku.. ;p
korang jenguk-jenguk la ye


gerenti menarik

usratiey fi jannati

keep being a 'anak manja' haha

my bubbly boo

sayang awak ketat-ketat

hotsetah

studysmart


cbox
FB TW
jangan nak mengutuk aku
letak url betul2
budi bahasa budaya kita
jangan sombong


wishlist
pergi mekah
note 2
najah bi taufiq
cameron highlands



LET'S CLICK!

like me??

peminat aku
stalker aku ler tu