mari sama-sama mencari mardhotillah~http:/akunabiha.blogspot.com~

awak
si comel & si hensem tuh
mencari mardhotillah
online user
visitors




Bumi ini tempat ku membesar, tempat penuh suka dan duka, tempat aku mengenali erti ketabahan dan kekuatan, walaupun umur ku ketika itu barulah setahun jagung, masih budak hingusan. Namun, setiap apa yang berlaku membuatkan aku berhati-hati dalam kehidupan..

tapi aku sayang sangat dengan bumi Cameron ni.. bumi yang penuh keindahan.. subhanallah! ma ajmala Cameron Highland.

kalau boleh setiap masa nak duduk dekat situ.. best giler sehh... ada strawberry, ada sayur, ada jagung mutiara, perghhh.. bestnya.. teringat kat jagung bakar yang di beli masa kat Kea Farm... fuhh, mengancam keimanan betul laa...
                                                               mardi



                                                       ladang teh Cameron Bharat
                                                      smoke house


                                                         


ni la antara memori yang sempat aku kongsikan  dengan korang. memang best giler laa.. korang mesti pergi laa.. terbaiikkk!!

sekian,
wassalam

0 Comment(s)
Welcome here
Assalamualaikum,jemput la makan jejemput kat blog aku.. ;p
korang jenguk-jenguk la ye


gerenti menarik

usratiey fi jannati

keep being a 'anak manja' haha

my bubbly boo

sayang awak ketat-ketat

hotsetah

studysmart


cbox
FB TW
jangan nak mengutuk aku
letak url betul2
budi bahasa budaya kita
jangan sombong


wishlist
pergi mekah
note 2
najah bi taufiq
cameron highlands



LET'S CLICK!

like me??

peminat aku
stalker aku ler tu